Mijn BeautyCadeau is niet geactiveerd bij aankoop / heeft geen waarde?

Met de kassabon van de aankoop van uw cadeaukaart kunt u teruggaan naar de winkel, om BeautyCadeau alsnog te laten activeren.

Indien u uw kaart direct via onze webshop of uit coulance heeft verkregen, dan zijn wij verantwoordelijk voor de activatie. Graag zouden wij dan van u willen vragen om de naam, het emailadres en eventueel een ordernummer aan ons door te geven via ons contactformulier.

Heeft u uw kaart via een extern verkoopkanaal gekocht zoals bijvoorbeeld de Albert Heijn of de Primera, dan is het voor ons niet mogelijk om te zien wat de reden is dat de kaart bij aankoop niet is geactiveerd. In dit geval kunnen wij uw kaart niet activeren, maar dient de winkelier dit zelf alsnog doen. Met de kassabon/pinbewijs van de aankoop van uw cadeaukaart kunt u teruggaan naar de winkel om de kaart alsnog te laten activeren.

Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de kaart niet correct is verkocht.